Oprava skončila v pátek. Na téměř 70 metrů dlouhý most se tak vrátila automobilová doprava po čtyřech měsících. Most nad rychlostní silnicí R56 z Ostravy do Beskyd byl ve špatném technickém stavu. Na jeho modernizaci vynaložil Státní fond dopravní infrastruktury zhruba 32 milionů korun. Dalších 3,5 milionu zaplatil Moravskoslezský kraj za nový povrch vozovky až po křižovatku s Ostravskou ulicí.Rekonstrukce mostu souvisí s plánovanou stavbou obchvatu Frýdku-Místku. „Mostní konstrukce byla ale v natolik špatném technickém stavu, že kraj nemohl s jejími opravami čekat do zahájení výstavby obchvatu. Proto se ještě letos rozhodl pro rekonstrukci, i když to na přechodnou dobu zkomplikovalo dopravní situaci ve městě," uvedl hejtmanův náměstek pro dopravu Pavol Lukša. Dlouhodobě omezit průjezdnost Frýdku-Místku by podle něho bylo téměř nemožné poté, co zahájí provoz nošovická automobilka Hyundai.
Při rekonstrukci byl odstraněn svršek mostu až na nosníky, vyměnily se železobetonové desky a římsy, nová je hydroizolace i konstrukční vrstvy vozovky. Po celou dobu oprav na most nemohla auta ani autobusy; doprava byla odkloněna přes centrum města, kde se tvořily kolony. Lidé přecházeli čtyři měsíce přes provizorní lávku.
Ve Frýdku-Místku se od léta opravuje také most přes řeku Ostravici u nádraží v městské části Lískovec. Kvůli jeho havarijnímu stavu statik v červnu odmítl povolit další provoz. Radní města proto odsouhlasili celkovou rekonstrukci mostu za téměř 24 milionů korun z městského rozpočtu. Původně měl být takzvaný Lískovecký most uzavřený dva měsíce, rekonstrukce se ale prodlužuje. Předpoklad je, že 3. listopadu by mohl most sloužit minimálně pro autobusovou dopravu, možná i pro celou silniční.
Ve stejný den zároveň s největší pravděpodobností spustí svou výrobu automobilka Hyundai v Nošovicích. V první fázi se budou v Nošovicích vyrábět vozy Hyundai i30. Letos jich automobilka pro evropský trh vyrobí zhruba 18 tisíc, z toho přibližně 500 aut bude pro zákazníky v Česku. Automobilka nyní zaměstnává 1750 lidí a do konce roku chce personální stav zvýšit na více než dva tisíce zaměstnanců. V první fázi bude nošovický závod s 2750 zaměstnanci vyrábět 200 tisíc vozů ročně. V roce 2011 pak bude zaměstnávat přibližně 3400 lidí a roční výrobní kapacita plánuje zvednout na 300 tisíc aut. Odborníci předpokládají, že se doprava ve Frýdku-Místku otevřením továrny rapidně zdramatizuje.